(like)

deepside deejays - beautiful days

haha, kan inte mer än att ha ha åt gårdagen! as roligt - roliga människor - mycket alkohol. kan inte bli bättre :) as bra musik och massa roliga lekar. NAJS. mindre roligt imorse när man blev väckt av rosanna (som vanligt) och pizzan fick mig bara att må ännu sämre, lagom till städdags. en hel flaska champange fick offra sig igår för att göra min söndag ännu mer förjävlig när det sprutats bubbel över hela, prakiskt taget, lokalen och sjunkt in och klibbat fast perfekt under natten. synd att slösa så fin alkohol däremot! det luktade surt vin i hela lokalen och det var inte långt ifrån att det skulle börja lukta spya också. USCH. jag och sara fick dessutom vandra genom halva barkarby för att äntligen anlända till slutdestinationen, grovsoprummet. duschade en evighet och fräschade till mig hemma hos rosanna och joinade födelsedagskalaset en trappa ner. bullar - kladdkaka - tiramisu - kakor :) glad julia!

får man sova nu?


Kommentarer
Postat av: Mademoiselle N R

Hej

Har du ett par lackpumps från Indiska med t-slejf, i storlek 36 eller 37 och kan tänka dig att sälja dem till mig, så hör gärna av dig. :) Må väl, N.

2010-04-24 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0