16.00

skönt att bara ligga hemma och slappa! inte göra någonting alls, tesurfa. senare ikväll blir det väl vinsurfa eller någonting annat spännande men kommer inte röra mig en meter bortanför nacka ikväll. kallt och trött - no money no funny! klockan sju blir det att åka till pappa och äta lite middag sen lär jag väl röra mig tillbaka till mitt lilla näste och aa, typ vinsurfa och vänta på att frugan kanske vill ses och joina =) ¨

igår började vi dricka lite drinkar hemma hos sandra och åt ett kilo baconchips haha. sen tog vi oss in till stan, trots -10 grader och alldeles för lite kläder - skinnjackan har gjort sin debut den här veckan! hamnade på söder och drack öl, vin och drinkar! hade väldigt trevligt men ni som vet hur mina kvällar (när jag är ute) brukar sluta kan ju ta och gissa... inte speciellt annorlunda!! tur för mig att jag har världens bästa vän som tog hand om mig. jag fick till och med röka ut genom köksfönstret! så snäll är hon =D blev äggröra, fin crisp och pepparrot ost till frukost, mums...

...kanske duscha nu? ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0