arlanda&värme, najs

har precis bokat massa klasser på sats (gah träning) och så bokade jag bio till mig och rosanna på söndag. vi ska se snabba cash =) den verkar ju vara bra så det blir nog lyckat! men nu är det träning för hela slanten, måndag onsdag och fredag. är ledig på söndag så fundrar på om man ska ta sig dit då också och träna av sig lite?! om jag orkar!
skolstarten har väl varit skit - typ inga lektioner och as onödiga dagar, eller månd&tisd. kommit till skolan, varit där en timma och sen åkt hem. kul. så känns skönt om det kunde dra igång lite så att man inte bara går och slöar. då har man iaf någonting att göra!

eva&jag kollar på lite utlandsresor. vore hur skönt som helst om man kunde komma iväg en vecka typ nästa månad och bara slappa. få lite sol, värme och ny energi. jullovet gav dock inte så värst mycket energi eftersom det varit så jääkla kallt och tråkväder - nu behöver jag sol!


vad sägs om egypten ;)? lite lockande?!

men än så länge är den enda sol&värme jag ser på PH (som börjar snaart). får väl räcka än så länge! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0