BORING.-UPD.

under fikstund med eva kändes det som att jag kunde somna vilken sekund som helst men nu när jag ligger nerbäddad i sängen är jag typ pigg. eller så intalar man sig bara det?! ligger och längtar efter paradise hotel på måndag =) sjukt att anneli åkte ut. otippat ju! hatar dalin så hade varit trevligt om hon hade fått åka hem. vilken pantad människa! usch, shame on you!
funderar på om jag ska välja kläder till imorn istället (haha) för att ligga i sängen och vänta på att somna. och då kan jag dessutom sova liiite längre då man inte får värsta klädångesten =) men då kanske jag piggnar till ännu mera, vilket dilemma. orkar inte jobba imorn! men efter jobbet möter jag upp eva - svänger förbi oneoff för att kolla på skidjacka sen weekdays för att reklamera ett par jeans, igen! skulle behöva gå till handelsbanken också men får väl bli på fredag. sen ett par få dagar till skolan börjar igen =/ och sen åker karln till thailand, AVUNDSJUK!!!

nu är det väl dags att släcka lyset, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0