LOVE.

nu är jag hemma från polen. eller kom hem i torsdags men på flygplatsen i polen började jag känna mig väldigt dålig. feber och jätte ont i nedre delen. kände igen syntomen från när jag hade njurbäckeninflammation för fyra år sen och mycket riktigt så hade jag samma åkomma igen. nästan 40 grders feber och sänka på 101 (normal=8) ville dom lägga in mig men fick tllslut åka hem... :/ idag känner jag mig lite bättre efter pencelinet så det går åt det bättre hållet :)

POLEN VAR HELT FANTASTISK!! super god mat, öl. hotellet var skit najs. bodde allra högt upp på 38 våningen men utsikt över halva warsawa - vi gick på spa, fick massage. var ute och festade och bara njöt!!



mat


marta&maciej




på hard rock :)


cesar, alex, maciej&marta på efter janne! sjukt billigt, en shot = 10 svenska kr!








killarna på starbucks :)






polska bakelser.


Kommentarer
Postat av: Rizzo

Najs!

2010-01-24 @ 09:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0