T.

idag blev det, hör och häpna, skinnjacka! har alltid tyckt att alla som burit skinnisen under vintern varit puckade för det måste ju ha varit svinkallt men imorse fick jag nog. orkade inte med dunisen och allt sjå! skulle ändå bara in till stan och fika sen hem. visserligen blev det inte så - promenader runt om i stan (shopping också) och sen sickla för bio! trodde den enda streckan jag skulle vistas var fram och tillbaka från bussen/tunnelbanan men så kallt var det inte. det var ganska skönt att slippa känna sig som michellingubben för en dag! nu, på väg hem från bion, var det lite fööör kallt men överlevde! :)

var och såg snabba cash med eva. den var faktiskt bra! hade bara hört bra om den tills idag när syster sa att boken var as kass så det måste filmen också vara. men tyckte den var bra - magstark på något vis. definitivt värd att rekomendera! nu är det dags för att få till slutsatsen på uppsatsen, som jag jobbat på sen i måndags, som ska in imorn. men sängen skriker efter mig och jag efter den så ingen sen natt för mig :) love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0