TUR?-I!-KÄRLEK?-

nytt år, ny termin och ny hårfärg?! hade världens bästa nyår till slut. firade precis med den jag ville och allting gick precis som jag hade hoppats. midnatts kyss och sprudlande mousserande :)positivit tänkande kanske??
dessvärre blev jag av med min lilla mobil, så har ett kontantskort nr nu. men nästa vecka ska man kunna nå mig på det vanliga nummret. dessvärre - ny money, no funney så blir ingen ny telefon så har en som är lite wising på och den lever sitt egna liv. och tack amanda, anna och ellen för en super duper mysig middag (anna: har dina saker nu)!

har legat hemma och myst de här dagarna och lär fortsätta, inte en chans att jag tar mig ut i kyla i onödan. kanske för en fika med mina skruttar iofs. well, skriv på fb om det är något :)


Kommentarer
Postat av: Rizzo

åhh du är ju lika jobbig som jag nu med ett kontantkortsnummer wää! men då skriver jag på fb. <3

2010-01-03 @ 22:31:23
URL: http://prospektsmarch.blogg.se/
Postat av: Rizzo

RING MIG!!!! 08/7480414

VI SKA GÅ UT IDAG IST EFTERSOM JÄTTE MÅNGA KLUBBAR HAR NÅTT IDAG (ALLA ÄR NÄMLIGEN LEDIGA IMORGON EFTERSOM DET ÄR EN RÖD DAG). VI HAR SATT UPP DIG PÅ SAMMA STÄLLEN SOM OSS, MEN CALL ME!

2010-01-05 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0