visste ni...?

att jag vill - smörja in mig men orkar inte resa på mig
att jag har - gårdagens mascara på mig
att min senaste kyss - var i måndags
att jag lyssnar mycket på - vad andra har att säga
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – väldigt väldigt fort
att jag inte gillar – människor
att min första riktiga kyss – piiinsamt
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen eller när de inte har någon aning om vad de snackar om
att kärlek är – det absolut finaste som finns
att jag gillar – brysselkål med beasås?
att jag alltid kommer att – vara blåögd, både bokstavligt&metaforiskt
att jag är förälskad i – te
att sist jag grät var – igår
att min mobiltelefon är – mitt allt. vet inte vad jag gör utan den
att när jag vaknar på morgonen – vill jag helst somna om
att innan jag går och lägger mig – röker, borsta tänderna och dricka massor vatten
att idag har jag – varit i skolan och pluggat
att jag just nu tänker på - min karl som är på andra sidan jorden
att i kväll ska jag – dricka försiktigt (med tanken på min pencellinkur) och komma hem utan att frysa ihjäl
att i morgon kommer jag – njuta av ledighet men plugga
att jag verkligen vill - strand, hav, en drink med långt sugrör i vänsterhanden och ciggen i andra


TREVLIG HELG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0