enjoy.the.silence.

religionsprov imorn - suck! känns kanske lite orättvist att tala om det en vecka innan...då är det dessutom helg, skiva och bakisdag (höhö) emellan. sitter med ett kompendium om globalisering, marknadsfundamentalist, islamofobi etc vilket faktiskt skulle kunna vara rätt intressant men framstår nu mest som riktigt jävla blaj! har dessutom handlat redbull och choklad och en markeringspenna kvällen till ära men det verkar som bortkastade pengar. blir inte speciellt smartare för det! saknar våran gamla lärare katja...den läran vi har nu vet själv inte vad han pratar om.

annars har det varit rätt så fina veckor, mycket plugg men lite gjort. fortfarande trött på mig själv! och sen är det väl som vanligt i mitt liv, allt men ingenting har hänt! kanske skriver mer efter min spännande helg - JOBB! det kommer iaf upp lite roliga bilder snart. CIAO

Kommentarer
Postat av: xenia

du borde skaffa en tränings blogg med tanke på hur många tim du spenderar i gymet =) puss

2010-03-27 @ 13:47:35
Postat av: julia

hörru, tänkte faktiskt på det...kanske börja blogga på fightplay HÖHÖ...kan inte du kirra ngt då men dina kontakter? du kan ju bifoga min intervju och säga att jag rekomenderar väldigt många nya potentiella medlemmar =D

2010-03-31 @ 14:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0