PUSS.Y&I

OKKKK! nu har jag alltså haft mitt sportlov (efterlängtat som sjutton) och det kicked ass! Gjorde ingenting som jag hade tänkt mig, misslyckades med allt
-umgås med mamma NO
-plugga jätte jätte mycket NO
-träna ordentligt NO
-ÄTA NYTTIGT NOOO
istället så umgicks jag bara med nära&kära (fast inte familj nära&kära), pluggade INGENTING, åt enbart skräp och drack massa onödig alkohol. damn me! trots mitt misslyckande med allt (ja jag skäms) och allt "aboslut inte göra ett skit", har jag hunnit med en del
- (lite lite lite) träning
- umgås med fru väldigt mycket
- förpärla
- fest
- efterjanne
- BAKIS
- myspys
- KAFFE
- faktiskt trappat ner på cigarettos
och mycket mycket mera!

Nu, damer och herrar! Skola, plugg, jobb och mycket annat.. som är hemligt tillsvidare X)
CIAAAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0