Jag är din superhjälte!

känns verkligen som jag levt vuxenlivet fullt ut idag. i alla fall en större del utav det. hunnit med långa promenader med Zackegrisen. storhandlat, städat, gjort 200 lax/rostbiffrullader och färgat håret. det låter inte så farligt men ojoj vad jag tycker synd om mina föräldrar idag. det är som man trott att dom är superhjältar som kan göra en miljard saker samtidigt och hinna med allt som dom och jag vill göra. nästan som att dom är små, mini  superhjältar! är rätt stolt över mig själv och mina 200 rullader också :) nu vill jag egentligen bara hoppa i säng, somna på en gång, och vakna imorn kväll och hoppas att hans födelsedagskalas löste sig helt utan mig. typ som att jag är cet superhjälte!

undra hur jag jobbar nästa vecka?! har inte fått mitt schema eller nånting. spännande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0