The real Deal!

Imorn blir det att åka till Falun, eller imorn, snart. Cesar har fått för sig att han vill åka redan klockan fem :( för att vi ska vara där runt åtta. Suck! Men det ska i alla fall bli mysigt att åka iväg. Hans moster fyller år och det lär väl vara hela släkten där.. lite skrämmande faktiskt. Har ju bara träffat hans mamma pappa bror och moster, typ! Någon kusin och faster också haha :P

Igår blev det tjejkväll med Sandra hos Kattis. Blev en hel del vin och världens roligaste iphone app. Pest eller kolera! Så himla kul :) tids nog blev det utgång och vi åkte till Garbo. Hade aldrig varit där tidigare men tyckte om det stället. Trevligt och inte stroppigt som stan. Idag mådde jag som man förtjänade. Usch herregud fyfan vad dåligt jag mådde ett tag. Men ett Happy Meal senare kom mamma och hämta mig och lillebror (vi spela pest eller kolera på BK i forum haha) så åkte vi till mormor och morfar - tände ljus och la dit lite blommor. Det va verkligen super vackert med alla tända ljus och när mörkret föll! Nu sitter jag i soffan, är skit trött och skit mätt. Pappa fyllde år så var där hela kvällen och åt mat och hade trevligt. Det var mysigt att träffa pappa. Vi ses ju så sällan nu förtiden.




Jaja, orkar knappt resa mig från soffan och hoppa in i duschen. Och så ska man upp om fyra timmar. BLÄ! Får sova i bilen!

Ha en trevlig söndag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0