T.

Imorse blev det träning, eller morgon och morgon men klockan var faktiskt bara 12. Känner mig rätt duktig när de andra alternativen var sängen eller spendera pengar som inte finns. Blev fokus på ben, och hej å hå vad benen känns som spaghetti just nu! Försökte stretcha så mycket som möjligt så jag ska kunna gå imorn men vi får se... Har varit ledig två dagar nu och igår blev det städa och laga storkock. Spaghetti med köttfärssås fyller upp frysen förtillfället och nästa gång blir det nog fisksoppa :) Imorn ska jag tillbaka till jobbet (och lördag söndag) sen på kvällen ska jag och cet äta middag hemma hos mamie, pedro fyller nämligen år. Förra helgen var det pappa. Mycket qualitytime på senaste tiden med nära och kära.
Idag var väl tanken att jag ska träffa Sandra men hon verkar inte ha vaknat ännu haha. Så får se, duscha och måla naglarna ska jag iaf göra!

vill verkligen inte jobba hela helgen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0