THAI.

åh jag vill verkligen komma iväg till thailand, eller något annat varmt land, i januari. visserligen har jag rest en del i år men vill åka på en romantisk resa (med alla cets kompisar haha) och bara ligga på stränderna och bada i korallklart vatten. inte vakna varje morgon av ett huvud som håller på att strängas efter typ tre timmars sömn eller att man vaknar varje morgon av att regnet öser ner, trots att man var ute efter lite sol och värme. det känns rätt säkert att man inte vaknar av regn eller värsta baksmällan på en sådan semester :) kanske liiite ont i huvudet bara... har rest mkt men har heller aldrig varit i ett s.k. paradis så hoppas hoppas hoppas!! kanske kan bli världens bästa julklapp?

konserten ikväll var rolig. lite bonde stuk för det var så många "ickestockholmare" som tjoade och visslade till "queen". kändes ibland som det var en dansbandstävling.. och vi lyckades dessvärre hamna i en annan del av publiken om ni förstår... bara massa knäppa människor. som inte riktigt var så söta som alla får det att verka (förlåt). men hur som helst - det var jätte kul å mysigt att göra någonting hela familjen!!

imorn ska man jobba, men bara till elva. sen är jag ledig på söndag. då ska jag sova sova sova. nästa vecka fyller världens bästa älskling år! måste vara pigg då :) och så ska vi vara hundvakt... förhoppningsvis!

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0