RANKING.

ännu än vecka med tråkigt jobb och några strödagar som jag inte lycktas åstadkomma någonting under. däremot imorn känns det som jag har planerat in lite för många sysslor :/ hade väl tänkt att jag skulle sova ut men istället blir det upp vid elva halv tolv - åka och träna - äta lunch med katti - åka hem till mamma och göra mig iordning - sen in till stan för att äta middag och se på konsert, killer queen. ett as bra coverband från england som uppträder som queen. dom ska tydligen vara as bra men vi får se imorn, ska försöka komma ihåg att fota :)

om en vecka fyller cesar år.
om en månad ska jag äta världens godaste (utan tvekan) julbord.
om en månad och sex dagar är det julafton.
om en måndad och 12 dagar är det nyår.
om typ en måndag och två veckor åker vi utomland.
om typ tre månder tar jag ledigt en månad och är hundledig (förhoppningsvis).

en liten "om" update. xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0