Godnatt.

Ledig idag även fast jag var hundra på att jag jobbade idag men skulle vara ledig imorn - tvärtom! Sandra kom och hämtade mig vid ett och så blev det en runda i forum. Lämnade tillbaka ett par skor men blev en riktigt "julig" (som i jul) kjol. Perfekt för julbord och julafton! Vi tog en sväng till Ingarö och kollade till huset och Sandras kille. Han har byggt jättemycket på huset och dom flyttar in om typ bara några veckor!

Förövrigt är jag skit uttråkad på mitt liv just nu. Händer ingenting som man kan hänga i granen... Jobba - äta - tv - sova! Det är typ så spännande mitt liv är för tillfället. Vill ha en förändring. Kanske en "Rosanna och Julia förändring" som typ är att färga håret eller klippa lugg men skulle vilja ha stora dramatiska förändringar. Nytt jobb, renovera (!) osv. Sånt roligt och som gör en så utmattad att man inte ens orkar klaga på sina patetiska i-landsproblem :)
Imorn blir det som sagt jobb sen verkar det som att det blir att umgås med syster igen, trevligt! Måste nog spela in idol i sånna fall haha ;) Måla naglar, köra sista tvätten (lite sen kanske men hoppas jag inte stör grannarna) sen läsa och sist men inte minst sängen!



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0