Destination work!

Min måndag börjar nu. Inte så kul men får väl göra det bästa av situationen. Ska snart åka in mot jobbet och servera alla glada och hungriga lite mat. Däremot är jag inte alls sugen på att röra mig från soffan eller min älskling :( det svider i hela mig när jag dessutom tänker på att från och med idag (om några timmar) jobbar jag varje dag fram tills nästa söndag, suck. Folk respons när jag försöker ömka mig lite är typ, välkommen till vuxenlivet... men varje dag? Får räkna alla timmar i pengar hihi :) ska tvinga mitt skrutt att komma och äta middag på LB ikväll. Och hålla mig sällskap! Annars.... ;)



kaffe, kaffe, kaffe, duscha och sen destination work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0