En shopaholics bekännelser!

Just nu kommer allt jag gör i liiite för mycket mängd! Jag äter lite för onyttigt just nu (men nytt träningsprogram från och med måndag), jag jobbar lite för mycket just nu och definitivt så shoppar jag för mycket! Inte för dyra pengar men små saker hela tiden, en tröja hit, ett par leggins dit. Men känner väl att jag behöver det, inte vet jag?! Men åter till mitt nya träningsprogram:
Från och med nu på måndag och alla resterande måndagar framöver (och torsdagar) ska jag börja träna med en god vän till Cet. Ska fokusera lite på mig och bara mig. Bygga upp alla svaga delar i kroppen och bara ha kul! Har lite små ångest över min kära Rosanna att jag inte tränar med henne men behöver någon som (BOKSTAVLIGT) drar mig till träningen i håret, även fast du har varit en superduper klippa <3 så nu blir det så här, ett tag iaf!


Blev en hemma kväll idag! Och kanske lite för mycket Idol... men måste nog erkänna att jag är töntigt, barnsligt, kär i Olle. Han är så himla härlig och man blir alldeles myskär när man ser och hör honom sjunga! Plus att han är enormt begåvad. Sitter hemma och fnittrar tillsammans med en påse jordnötsringar som jag förövrigt hade glömt bort hur sjukt gott det är :) nu kollas det på Skavlan vilket kan vara ettttt sjukt bra tidsfördriv till utröstningen i IDOL! Nä men skit och sido, ska jobba imorn, så blir super lugnt så snart ska jag krypa ner i sängen. Kanske prova min nya kofta - sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0