Fredagsmys!

Idag är det verkligen fredagsmys. Ligger framför tv i soffan i mina nya filtar, köpte likadana som rosanna hade köpt, och bara bara myser! Skulle egentligen ha gått ut med Rosanna och Sara och tagit ett glas vin men kände att ikväll behövde jag bara vara hemma och superslappa =)
Imorn fyller faktiskt min kära vän Amanda 20 år! Det är helt galet! Hur tiden gått fort..när vi lärde känna varandra var jag 15 år och hon var 16 år. Haha, småtjejer som älskade att hänga på bilrace. Mycket, väldigt mycket har förändras =) hur som helst så ska det firas imorn. Klädångest och lite annan ångest börjar krypa fram. Men imorn på förmiddagen ska jag och Rosanna till Liljeholmens shoppingcentrum så får väl gå sökgång mellan butikerna. Skulle behöva färga håret också HMMM

GRATTIS FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0