OKT 8, 23.05

Tre timmar framför Idol och jag pratar med mig själv. Hur kul är det inte att man kommer på sig själv prata med sig själv...Nej inte hon, JAA HAN, men åh... hejja hoppas suck och stön och ja, ni fattar. Jag är egentligen inte en Idol tjej, kollar egentligen inte på något sånt där men tycker faktiskt att det är lite "svenskt familje mysigt" trots att jag är själv och kan inte låta bli att kolla varje minut.

Köpte Solsidan idag, första säsongen, för jag tycker lite synd om mig själv efter några timmar hemma själv så tänkte att jag kanske behövde något kul? Vi får väl se =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:27:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0