Börjar ta det här personligt!


Ok... nu har jag fått nog! Hemmet har mer eller mindre blivit invaderat av spindlar. Och dom kommer bara fram när jag är hemma, själv, och så som många vet är inte spindlar min största hobby. Tycker spindlar är oerhört obehagliga och har pga av ett mer eller mindre traumatiskt tillfälle när jag var yngre utvecklat någon slags fobi för dom där odjuren. Dom är inte små heller, större än femor mer super stora kroppar. Blääääk. Tror nästan att dom vill mig någonting eftersom dom enbart kommer fram när jag är hemma och ingen annan har mer eller mindre ens sett skymten av dom. Så imorn blir det hårdhandskarna - anticimex! Tjoho!

Idag var jag med Sandra och vi vandrade runt i forum. Vi måste sluta shoppa när vi ses annars kommer jag blir barskrapad. Men hade rätt många rabattkuponger som tur va, och köpte viktiga saker - halsduk, vantar, höstjacka, leggins, baströja och en finstickad tunika. Sånt man behöver till vintern! Men egentligen är jag inriktad på Dubai så är stolt över mig själv att jag inte köpte sommarkläder :)

Hittade mina mörklila Topshop skor i garderoben lite halvdammiga! Hade nästan glömt bort dom helt... jobbar på lördag men sen senare på kvällen, efter elva, ska vi fira en killkompis till c:et som fyller 25 så kanske ska förnya gamlingarna. Dom är perfekt höga så att man orkar en natt, men tyvärr och förlåt för att jag säger så här, så är inte karl min den längsta tuppen i hönshuset (?!) så kanske blir platta skor ändå...hmmm..


Ska måla mina naglar nu, äta lite popcorn, och sen sova. Imorn är typ den enda dagen jag är ledig på evigheter.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0