HUVUD AXLAR KNÄ OCH TÅ

ligger fortfarande under täcket och har ingen som helst lust att gå upp (ligger faktiskt i soffan och har redan duschat). men nu ska man ju göra allt det jobbiga - måste föna håret och klä på mig! och dagens mål är att komma till jobbet och sen kanske hem igen då. lyckades skrapa ihop till en kopp kaffe iaf så att man inte är helt tappad. hoppas jag jobbar med några som är lite roliga ikväll så att tiden går fort för imorn är det upp tidigt och iväg till läckerbiten. längesen jag jobbade där nu :) men blir några gånger nu den här veckan.

drömmer jätte konstiga drömmar nu förtiden, dom är verken sorgliga eller lyckliga bara jäätte konstiga!men nu, en skål men musli och sen kanske jag orka komma upp ur soffan. tråkigt att vara hemma själv hela tiden så kan lika gärna åka in tidigt till stan!

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

finis!!

2010-09-20 @ 23:21:00
URL: http://rosanna.gatti.se
Postat av: julia

nä du är!! hihi

2010-09-22 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0