Falling.in.love

Det är inte allt för ofta som man njuter av en regning/molnig dag som denna. Sov tlls jag vaknade, inget alarm och ingen stress, har legat på soffan sen dess och kollat på tv och snart ska jag ge mig ut för en promenad :) senare ikväll är det dags för jobb igen.

Imorn ska jag få tillbringa min eftermiddag med Amanda o hennes pojkvän som är varit i Sthlm under helgen. Det ska bli så himla kul att se henne igen, saknat henne! Och kan inte bärja mig tills dom flyttar till människobyn!! Åh längtar :)

















































Låg och kollade på en film i eftermiddags med Robert De Niro och Meryl Streep från 1984. Har sett den förr och älskar den, både för att det är två jätte duktiga skådisar fast dom är unga och för att den trånande kärleken i filmen får ju vem som helst att smälta - och jag som är så oromantisk som man bara kan bli känner att även jag skulle inte dö av lite romantik, trånande och "kärlek". Se den!!!







Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är så ledsen över att vi inte kunde hänga längre än bara över lunch :( men vi får ta igen det nästa gång!! har saknat dig och det är kul att höra att du på nått sätt ändå har det bra, du har en plan och jag tror att din höst kommer att bli jätte bra! puss söt<3

2011-08-08 @ 14:06:16
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag tänker ringa dig imorgon så att du vet! :D

jag har ordnat upp bland alla kategorier på bloggen (alltså alla matkategorier) så du kan bara klicka på dem och hitta recept! vad gäller fetaostkrämen så var den inte svårare än cremé fraiche blandat med fetaost jag mosat =) + salt och peppar! puss!

2011-08-13 @ 12:19:41
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej, hur mår du ? :)

2011-08-14 @ 12:39:14
URL: http://andreafannylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0