FRIDAY.-02:56

Så är man på jobbet igen. Man kanske ta med sig en tältsäng och sova här...eller? Idag jobbar iaf jag med Patty så, hon har också börjat jobba på 020 så det är kul. Har man någon att chatta med haha ;) vi jobbar hela helgen tillsammans :)

Njuter av alla soldagar man får nu förtiden när jag ändå jobbar nätter och är ledig om dagarna. Har solat och badat hela veckan men nu skulle inte en "regndag" vara helt fel så att man bara kan vara hemma och glo på tv innan jobbet utan att känna att man kastar bort de få soliga dagar vi har här i Svealand. Så kan man pass på att träna också :) så tummen upp för regn imorn (då ska jag nog sova till klockan tre).



på väg till min prinsessa på rindö för att vara barnvakt och sova över <3



hemma hos syster och hennes bihang ;) världens underbaraste terass!!



stockholms underbara skärgård sett från rindö färjan (vaxholm-rindö)



"hemma" hos mig där jag spenderat de senaste dagarna, lyxigt att bo så nära sjön med brygga och gräsplättar att ligga på, tar väl kanske 2 sekunder att gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0