helt.slutkörd.i.kolan.!.!

Det är längre knappt så att jag kommer ihåg vad jag heter,,,min hjärna är ett enda stort blurr! Jag vet inte längre vad det är för dagar utan allt bara går på...på automatik. Det va väldigt längesen jag kände mig så här matt :/ helt jävla slutkörd i kolan. Allt ifrån flytten och sen massa annat som hänt, så det är väldigt mycket nya "intryck" och känslor att hanskas med. Både roliga och jävligt jobbiga intryck. Men nu är jag ledig i två dagar och det ska bli så skönt. Det va väldigt längesen jag va ledig två dagar på rad så ska försöka göra både så lite men så mycket som möjligt under dom här dagarna.



Nu har jag i alla fall flyttat. Det känns jättebra och nu har jag börjat få ordning på det mesta men det är mycket till som ska fixas men allt "tråkigt" och "tungt" är klart :) det ska bli väldigt spännande att se hur allting ter sig och hur det kommer att bli att lära känna den nya Julia. Låter larvigt men tror att jag kommer förändras väldigt mycket, inte personligt men hur min relation till mig själv kommer bli. Jag kommer förhoppningsvis bli mer självständig och självsäker. Jag har fått så himla mycket stöd av min familj oxå och det känns skit skönt och jag trivs väldigt bra i tillvaron förtillfället även om jag som sagt är helt slut och har mycket att tänka på.




Det som är tråkigt och faktiskt känns lite jobbigt är att jag inte har något att se fram emot just nu, ingen inplanerad resa eller liknande och det känns dötrist. Skulle behöva ha en lite sporre och ngt att sukta till men det kommer nog, för snart får jag nog och kmr fly landet. I alla fall för någon natt eller så ;) .......om man nu får råd haha.....


puuuss och kram och godnatt! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0