JACK

nu säger jag det för miljonte (?!) gången men förmodligen sista gången för nu är jag så jävla trött på mig själv! nu ska det tränas, brännas fett, slankas till och byggas muskler =) jag är as taggad men så brukar det va i en månad men sen tar jag mig inte tid/ger upp/tycker det är pest och skiter i det helt enkelt. men nä, nu jävlar! min man tränar dessutom också nu som fan så då måste ju jag skärpa mig! kan inte sitta hemma och dega haha =P så nu är det WORKOUT som gäller och bra/nyttig mat, tjoho! och wish me good luck hah



dags att ta tjuren vid hornen som man brukar säga




Kommentarer
Postat av: Amanda

you go girl!

2011-08-04 @ 21:32:15
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0