ALCOHOLIC

(tänk om man kunde få börja bloggen varje dag med....)'

hej alla sötisar!!! hur mår ni?? får så himla mycket mail angående om vilka bloggar jag läser. åh det är så kul att ni mailar och engagerar er. AND SO FUCKING ON......
jag är glad som har amanda som en trogen läsare iaf ;)


men ska vi ta en ny "dag"?  DAG 10 - BLOGGAR JAG LÄSER

egentligen så tycker jag inte att det är så kul att läsa bloggar för kommer på mig själv att sitta och tänka att jag ens orkar bry mig om vad kissies senaste skvaller handlar om eller vad kenza har för bikini på sig idag men det blir ju som en del av sitt egna liv framförallt när jag sitter framför nätet varandra gång jag jobbar och det är ju ca sex dagar i veckan så det blir ju ens vänner - man har ju inte tid att umgås med ens riktiga vänner alla veckor :( det är lite samma sak som våra rullstolkunder/färdtjänstkunder på taxi020, efter ett tag känner man tom igen vem det är på rösten när dom ringer och en del är så himla gulliga så man kommer ju lätt ihåg dom, men det är kanske lite väl stört att man känner igen en kunds röst....och vet vad dom heter i efternamn men men, ni hör ju, jag jobbar för mkt just nu haha ;)

typ jag?! fast smalare...




men bloggar jag ALLTID läser är www.kenzas.se www.tyras.se www.itsmeyourdani.se www.gynning.net www.kissies.se www.amandarizzo.blogg.se olika bloggar www.finest.se
däremot så DÖR jag hellre än att läsa alla bloggar på stureplan, tycker inte alls om attityden och hela den atsmosfären. när jag läser bloggar vill jag att det ska vara lagom ärligt, lagom privat och lagom "kändis". behöver inte veta varenda sak i din karriär eller i ditt förhållande utan lagom är bäst ;D     
däremot så skulle jag tycka att det vore as kul om alla "usa kändisar" skulle blogga. typ läsa om angelina jolies dag...se ngn outfit bild och sen gå in på brad pitts blogg och läsa lite om att han är sur på angelina! sjukt kul ju :D

 






Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha åh det hade varit helt underbart! typ läsa om när angelina och brad var otrogna mot jennifer och vad alla dem skriver i sina bloggar :D

2011-08-08 @ 14:04:49
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0