WRUUUUM/BRUM

Så låter min mage just nu efter att ha proppat i mig en hel (HEL) påse med bilar. Livsfarligt och jag rapar skum, samtidigt som jag känner hur skumbilarna sväller i min mage och nu är jag mest äcklad. Såg precis ett foto på en semla och höll på att spy!

Sitter på jobbet efter en veckas ledighet. Har varit i Danmark och hälsat på farmor ju tillsammans med syster och bror i några dagar sen så har jag bara varit hemma. Har firat Syrrans födelsedag igår och i lördags var vi ute på rindö och firade Wilma som fyllde 6 år (oj vad tiden går?!). Idag däremot så kände jag verkligen att jag skulle kunna vara ledig....föralltid?? Bara få strosa runt och göra ingenting - så skönt. Men tror att jag behöver komma iväg, utomlands och få riktig sol och riktig semester! Åhh längtar till en strand med turkost vatten =)

Under hösten kommer det ske en del förändringar i mitt liv, en stor förändring iaf men som kommer leda till att hela min vardag och att hela mitt liv tar fart på en ny kula och det kommer bli minst sagt annorlunda men mer om det då. Det är lite blandade känslor - är både rädd men också taggad!



Funderar på att börja blogga på finest.se. Kommentarer på det?

XO XO

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

meh nu blev jag ju nyfiken på förändringen :( det enda jag har att säga om finest är väl att den sidan låg väl nere häromdagen pga av att någon hackat sig in och lagt upp en massa porr? haha :) <3

2011-08-02 @ 07:40:07
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: moi

jag kan ringa dig imorn och berätta ;) kan smsa först och se om du har tid att snacka!

haha ja jag såg det...men sjukt ju. vilket tråkigt liv man måste ha då :P men dom kanske inte skulle vilja hacka min (apkända) blogg...eller? haha



puusssss

2011-08-03 @ 02:17:43
Postat av: Stellaaa

Åhh nu ska jag börja följa din blogg på allvar snutt! Vad roligt du skriver btw. Hoppas allt är bra med dig, kommer hem 3e september och då kanske vi hinner ses nån gång! puuuuss

2011-08-05 @ 10:49:45
URL: http://tobegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0