1night♥


om cirka 12 timmar kliver förmodligen mannen i mitt liv genom ytterdörren! efter nästan tre veckor kommer han hem och för hans eget bästa med massor med presenter =) har skickat han en önskelista så det ska bli spännande att se hur han lyckats..
har tillbringat dagen med att handla nödvändigheter på ikea, lunch med sandra o plingela och sen hem - baka, städa, tvätta, fixa, dona etc. så satte mig precis i soffan. känner mig rätt matt nu! sitter o funderar på om man ska sätta på kreativitetknappen och fundera lite över alla ♥ dag som faktiskt är redan på måndag! undra om han ska få något? kanske en påse med kanelbullar...eller en kram? det suger ju med snöovädret btw. var helt inställd på att del skulle bli vår men vi ska tydligen hållas på sträckbänken en månad (minst) till iaf...



det blev ett par byxor...också..och hoppas verkligen dom sitter precis som jag tänkt mig (såklart man hoppas det) annars blir det ju väldigt tråkigt...kom på att jag köpte färgade linser igår. varför gjorde jag det egentligen?? herregud - kanske borde söka hjälp nu.. snart iaf!

BYE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0