give good! ♥

nu är förberedelserna igång för promenaden. kaffe och jordgubbskräm men vad ska jag ha på mig? det låter fåfängt men menar mest att det är -15 grader utomhus (!!!!!) så jag vill inte frysa ihjäl...funkar träningstaights eller är det as kallt?? (så här ofta är jag ute) har heller ingen ordentlig frukost hemma, vilket retar gallfeber på mig!!! men ska storhandla imorn bestämde jag nu.

ikväll blir det tjejmiddag hemma hos camilla ♥ med lolo och någon kompis till camilla. ska bli skit mysigt, äta tacos och dricka vin. dessvärre börjar jag jobba 10 imorn men jag får bita ihop och åka hem relativt tidigt :) om två veckor drar utbildningen på taxi020 igång. det ska blir skit skoj! göra någonting nytt!


ha en härlig dag! byye ♥


vill ut till solen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0