♥ 2011.01.01 ♥

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? herregud, om jag gjorde!
Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä inte i år
Dog någon som stod dig nära? nej och tacka gudarna för det!
Vilka länder besökte du? spaninen, barcelona! helt sjukt vilken grym stad :) och sicilien, cefalu!
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? romantik och underbara vänner!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? det finns många dagar att minnas men definitivt den tredje juni!
Vad var din största framgång 2010? gått ut skolan och sa upp mig från ett mindre värt liv att leva.
Största misstaget? inget jag ångrar men jag har lärt mig väldigt mycket, väldigt mycket!!
Har du varit sjuk eller skadat dig? mycket förkylningar och nu, ny opererad tå.
Bästa köpet? min plastjulgran och massa annat.
Vad spenderade du mest pengar på? saker till mig själv och hem.
Gjorde någonting dig riktigt glad? min familj har gjort mig väldigt lycklig!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? all reagge musik, spotify lista: HEEEAAY
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? väldigt mycket mer ledsen. men också varit väldigt glad!
Vad önskar du att du gjort mer? levt!
Vad önskar du att du gjort mindre? levt.. haha
Hur tillbringar du julen? med min familj hemma i swe.
Blev du kär i år? absolut, och väldigt beroende, och väldigt sårad.
Favoritprogram på TV? criminal minds, csi...solsidan :)
Bästa boken du läste i år? lyckan, kärleken och meningen med livet (nog den enda boken också hehe)
Största musikaliska upptäckten? the killers, började lyssna på all deras musik.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en väska ;)
Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg..
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag umgicks med några från jobbet och vi var på basement jaxx, eric prydz etc på gustav adolfstorg!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jag skulle omringat mig med bättre människor.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? oj, rätt varierande. som alltid!
Vad fick dig att må bra? att gå ut med vänner och ha trevligt! och att resa.
Vilken kändis var du mest sugen på? ojdå, nu är det iaf aston kutcher haha
Vem saknade du? mamma, eftersom jag inte bor lika mycket hemma längre och min älskade eva som flyttat till london :(
De bästa nya människorna du träffade? katarina barriel, en underbar vän som jag lärde känna på riktigt i år. hon är kanon! och många fler
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? herregud, om jag gjorde!
Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä inte i år
Dog någon som stod dig nära? nej och tacka gudarna för det!
Vilka länder besökte du? spaninen, barcelona! helt sjukt vilken grym stad :) och sicilien, cefalu!
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? romantik och underbara vänner!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? det finns många dagar att minnas men definitivt den tredje juni!
Vad var din största framgång 2010? gått ut skolan och sa upp mig från ett mindre värt liv att leva.
Största misstaget? inget jag ångrar men jag har lärt mig väldigt mycket, väldigt mycket!!
Har du varit sjuk eller skadat dig? mycket förkylningar och nu, ny opererad tå.
Bästa köpet? min plastjulgran och massa annat.
Vad spenderade du mest pengar på? saker till mig själv och hem.
Gjorde någonting dig riktigt glad? min familj har gjort mig väldigt lycklig!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? all reagge musik, spotify lista: HEEEAAY
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? väldigt mycket mer ledsen. men också varit väldigt glad!
Vad önskar du att du gjort mer? levt!
Vad önskar du att du gjort mindre? levt.. haha
Hur tillbringar du julen? med min familj hemma i swe.
Blev du kär i år? absolut, och väldigt beroende, och väldigt sårad.
Favoritprogram på TV? criminal minds, csi...solsidan :) idol, lets dance... hahah
Bästa boken du läste i år? lyckan, kärleken och meningen med livet (nog den enda boken också hehe)
Största musikaliska upptäckten? the killers, började lyssna på all deras musik.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en väska ;)
Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg..
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag umgicks med några från jobbet och vi var på basement jaxx, eric prydz etc på gustav adolfstorg!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jag skulle omringat mig med bättre människor.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? oj, rätt varierande. som alltid!
Vad fick dig att må bra? att gå ut med vänner och ha trevligt! och att resa.
Vilken kändis var du mest sugen på? ojdå, nu är det iaf aston kutcher haha
Vem saknade du? mamma, eftersom jag inte bor lika mycket hemma längre och min älskade eva som flyttat till london :(
De bästa nya människorna du träffade? katarina barriel, en underbar vän som jag lärde känna på riktigt i år. hon är kanon! och många fler!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0