BITCH.BITCH.

såklart (!) att det skulle bli såhär. är jag den enda människan på hela jorden som inte kan lägga upp bilder på bloggen eller fb när jag ligger i en solstol med världens störta smile och världens största solbrillor??
skulle ha åkt till thailand men nu blev det inte så. skit trisst på ett sätt för skulle kunna döda för att få komma iväg - långt bort - men skulle hellre dö än att behöva åka med sällskapet som erbjöds (förutom världens bästa pojkvän hehe). nä då är jag faktiskt en miljard gånger hellre kvar i vinterland än att umgås med falska människor i två veckor (skulle inte ens falla mig en för en dag). thats it!

däremot så blir det nog en resa i mars/april med cet och kanske kan man dra med syster med sällskap.. eller så blir det en romantic vacation! har aldrig åkt på något sådant så det kan ju också bli lite spännande! tönt som jag är oroar jag mig över att ha något att prata om i två-tre veckor men antagligen löser väl sig sånt. jag är ju så himla rolig att vara med så det lär ju inte vara några som helst problem höhö!

har bott hos mamsen sen i söndags, skönt! sjuk i söndags, i går morse. mådde skit bra under hela dagen och kvällen men fick tillbringa en stor del av natten vid toaletten :( och nu, idag, känner jag mig frisk som en nötkärna. vad är mitt problem? har bakat kärleksmums för att göra något "nyttigare" haha än att ligga på soffan och glo tv hela dagen...! nu väntar jag mest på att familjen ska komma hem så att man kan börja med lite mat!

....det är ju inte maginfluensa iaf....


lite alternativ på vart jag skulle kunna tänka mig att spendera resten av mitt liv (iaf tre veckor) ;)



playa del carmen - mexico



bayahibe - dominikanska republiken



beach at divi - aruba



nassau - bahamas



beach conchal - costa rica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0