COW(BOY)

vad är det med mig och vara trött dygnet runt? trots att jag sovit tio timmar ägnar jag ändå större delen av dagen med att gäspa och lata - visst är det också skönt och man ska väl passa på när man är ledig.. men har börjat tro att det är något fel eller sover jag för mycket kanske? var som absolut piggast när jag sovit sex timmar, ätit fruktost ordentligt, druckit mitt morgonkaffe och var på jobbet klockan sju! har varit vaken exakt tolv timmar nu och håller på att somna i soffan. trött tjej



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhejhej

2011-01-10 @ 17:27:46
Postat av: Amanda

Visste inte att du fortfarande bloggade? Bra då har jag koll på dig!! ;)

2011-01-10 @ 21:49:28
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0