FÖRBLINDAD AV MIN EGNA EGOISM

när andra inte förstår eller när andra gett upp så handlar man efter sina egna krafter och ens egna lycka! ibland kan jag komma på mig själv och känna mig förblindad av min egna egoism. är det bara jag som är så? som hamnar där? det får en att känna sig absolut hemsk! jag hoppas att att mina kära och nära (ingen nämnd ingen glömd) förlåter och förstår.




idag köpte jag en iphone! är överlycklig för det och skit nöjd - ja, jag älskar allt materiellt och börjar bli utav en shopaholic eller vad man säger. kan inte gå i butiker utan att handla ngt! sorgligt, men sant...

dags att sova, jobba imorn! var ju sjuk början på veckan så ska bli skönt att göra någonting vettigt för en gångs skull :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet!!!! Men om du hinner och har råd så kom ner!!! ;) Det börjar 19 men vi tänkte hålla på ett tag :) Saknar dig med, PUSS<3

2011-01-13 @ 22:29:38
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0