LONGLOST

det har inte varit så mkt bloggande den senaste veckan. cet stack till thailand i söndags och jag har varit surkärring här hemma! känns som att jag jobbar hela tiden men problemet är nog att jag inte gör någonting när jag väl är ledig. i tordags var vi iofs ute, salongbetong fyllde år :) det var väldigt trevligt! annars händer det inte ett skvatt, låter mor o far ta hand om mig med middagar och sånt men börjar få spring i benen! skulle vilja vinna en miljon också, tack!

är i stuvsta nu - blir nog en fika med sarisen så fort hon kommer hem efter jobbet (närsomhelst) - sen blir det middag hos papi haha. åker runt o blir bjuden på middag, sweet! ska städa hemma sen kanske jag kan laga någonting gott tillbaks. börjar för övrigt bli blek(fet) så ska hälsa på både solariumet o sats veckan som kommer!


♥ BYYYYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0