♥ 2010 ♥

nyår 2009-2010


dj shah på kolingsborg. dans dans dans!





vi åkte till polen





världens bästa rosanna fyllde 19år.



snapsmys med rosanna ♥ snön låg fortfarande kvar!








det nalkas student... (skiva)







det blev ännu mera snaps...





och kleins..





en helt vanlig dag i plugget ;)








d-dagen kom den också













det blev åka av till barca, definitivt en topp 10 i mitt liv. helt sjukt jävla underbart var det!!









(matinee sitges)

storasyster blev ett år äldre... schhh!
vi åkte till sicilien...









lärde känna katti under våren - världens gulligaste tjej!


blev en del hundvaktande också ♥





sandra och hennes kille flyttade vilket innebar - renovering!!



utgång :)



julbakade med världens bästa mamma 



tillslut blev det julafton och 2010 började närma sig sitt slut..

'




2010 är ett år för mig där jag gått igenom något otroligt mycket!! väldigt mycket som man egentligen borde ha ångrat men som jag ser som en läxa ;) men också väldigt mycket skoj! jag har fått möta väldigt många människor, många som jag har velat ha kvar i mitt liv men också många man är glad att man lämnat bakom sig. jag är oerhört tacksam att jag har den familjen jag har som har stått vid min sida genom allt och alla mina vänner som funnits här för mig! jag är glad över att jag har ett jobb så att jag kan försörja mig och mina intressen och jag är stolt över mig själv att jag blivit vuxen. att jag kan stå på egna ben och att jag kan ta hand om mig själv och människor i min närhet. jag är tacksam att jag frisk (trots mina nedrans visdomständer å tår) och att jag varje dag får mat i magen!
detta år har jag lärt mig att vara tacksam och att uppskatta saker å ting!
vill bara säga gott nytt år, god fortsättning och att jag älskar väldigt mycket av livet just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0