SOMBRERO.

okey det absolut värsta jag kan göra just nu är att låtsats boka resor till typ mexico eller något annat dugligt land! det får mig ju inte vilja vara kvar hemma mer precis. och nej, en shoppingweekend är inte ett dugg intressant just nu. jag behöver komma iväg!! långt bort, till värmen, stoppa tårna i sanden, ligga i vattenbrynet och bara bara bara njuta! för mig är det ingen ide att åka till ett - typ - lika kallt land och göra samma sak som man gör här. fika, dricka drinkar/bira, äta och shoppa! modet ser ju ändå exakt likadant ut överallt (optimistiska julia)! JAG VILL VERKLIGEN UTOMLANDS!! tycker skit synd om mig själv just nu... två veckor i mexico kostar ju bara typ 40 000:- för två personer. vilket kap ;)




i så fall måste jag köpa en sombrero! eller det kanske man gör där???
jobbigt att ha sån där fjong på stranden.. känns inte så normalt eller fräscht!!
(är det någonting jag verkligen avskyr så är det nakenstränder. varför ska andra se min nakna kropp och varför skulle jag vilja se andras nakna kroppar?? topless, en sak, men barenaked!! kom igen)

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah älskar bilden, andreas också :P men absolut tar vi igen det med en rejäl utgång eller dylikt när du kommer ner!

2011-01-14 @ 00:19:54
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0