thirst

det värsta som kan hända idag!
- inte lämna "hemma"
- hummerfiskbullar till middag (vilket iofs är rätt gott men..)
- godisskålen är tommare än tomast
- mitt enda sällskap är min fina nya älskvärda iphone
så kul kommer förmodligen jag att ha ikväll. alla verkar rätt upptagna eller har redan planerat upp sig så blir nog en lugn, kanske skön, hemma kväll men tyvärr är jag inte laddad för en hemmakväll. ingen middag, inget "snackas", ingen daglig dos av cola zero (ha ha) och jaa, vi har inte ens mjölk hemma.. suck och stön!!

men för att vara lite glad :) jag är så jävla nöjd med mobilen! verkligen världens bästa köp (peppar peppar ta i trä) och allt fungerar utan problem. absolut inget mobilköp som jag ångrar. mamma har köpt en htc idag så måste höra vad hon tycker om den!! apropå mamma, börjar sugna lite på en ny tattoo så nu ska mina fruktansvärda målartalanger fram och så ska det skissas. har inte känt några "craves" alls som alla säger att man får när man gjort den första. varför skulle man få det? låter mest töntigt. finns ju ingenting i tatueringar som är beroendeframkallande förutom är det är snyggt (självklart inte alla!!). men det kanske blir en till på min förstas årsdag :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0