(dag 08 - favoritsaker)

jag och min dagliga uppdateringa går inte så bra, kan det va typ tre-fyra månader sen som jag började och är redan (haha) på dag åtta. happ, det är inte lätt! vissa "dagar" är dessutom svårare att skriva om och då drar jag mig lite...och skriver om ngt annat!

min absoluta favoritsak måste va mina gudomliga iphone. den har ju allt! nummret till alla jag vill ha i mitt liv, internet, spel, man kan ringa och smsa (!!), fota, tyvärr inte lyssna på radio - men man kan verkligen nästan göra Allt! Helt fantastiskt =D man kan ju till och med smsa och "skypa" gratis, HAH

sen min dator som jag saknar så himla mkt. eftersom vårat internet är kanske 100år gammalt så försvinner mottagningen hela tiden och då måste man starta om datorn ca tio ggr innan det funkar igen men nu har tydligen min karl köpt ett nytt - finally =) så nu ska jag hem och sätta på den (höhö)

och sen det sista och den "nyaste" är min plånbok som jag fick av min käraste i födelsedagspresent! älskar den och det känns faktiskt kul att ha en LV plånbok även om jag aldrig kommer att bli en märkesbög (flata??). det är den absolut bästa plånboken man kan tänka sig och den är till och med användbar som en clutch om man ska ut.


nu är det en timma kvar =) sen ska jag hem till lillebror, ska sova där för imorn ska vi upp relativit tidigt för att träffa mamma i stan. det ska bli myyys! hade förväntat mig att det skulle finns lite goda saker hemma haha men för nöja mig med mina riskakor (med ostsmak). mumsi!

ut på en ciggarettos sen jobba flitigt sista 40 minuterna. BYE









 


Kommentarer
Postat av: Amanda

det känns som att om man väl har fått använda en i-phone så kommer man aldrig igen uppskatta en "vanlig mobil" :D jag hatade alla med i-phone innan för att man inte kunde diskutera utan att folk sa "men du jag går in på google och kollar vem som har rätt"! Kanske för att det då skulle visa sig att jag haft fel haha ;) men jag är helt frälst nu :D puss<3

2011-07-22 @ 08:59:53
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: julia

iknow!! kan ibland sakna som gamla bara för att man inte "orkar" men skulle inte kunna leva utan den ändå haha =) den är helt enkelt bäst!!

2011-07-23 @ 05:42:13
Postat av: meeee

aha fan vad smart :) ska köra på det nu då!!! tack hjärtat <3

2011-07-24 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0