(dag 09 – min tro eller livsfilosofi) är det rätt tidpunkt....

....att ta den här "dagen" nu? klockan är 05:40 och jag är aptrött (sitter på jobbet). men det kanske är nu jag borde skriva om "dag 09"...(?!)
fyfan vad klyschigt det låter men peace love and understanding! hur jävla svårt kan det va?? jag skiter väl i om du är muslim, hippie, finsk, kristen, emo, kines osv. fan 6 miljarder människor kan inte tycka och känna likadant men däremot ska man respektera varenda människa på denna planet (det finns vissa undantag såklart!!!). jag fattar inte hur folk kan vara så egoistiska och respektlösa! skiter fullständigt i folk i sin omgivning och tänker bara på sig själva, guuud vad trött jag blir. men hur som helt, kort och gott, det är min "tro". att man måste lära sig att respekta andra människor och den som inte uppfostrar sitt barn på de sättet kan gräva ner sig ngn stans. jag försöker vara en bra medmänniska och hoppas inte folk uppfattar mig som ego/respektlös men alla har sina gränser och ibland ryter man till, men endast av välmening ;)

sånt här är lite svårt för jag är inte så djup på det sättet, tänker mycket men filosoferar aldrig haha. så egentligen är det inte så mkt jag kan skriva förutom att man ska vara rädda om varandra - vad man än tror på, kommer ifrån eller ser ut!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej jag vet det är jätte svårt att veta exakt hur mycket kalorier man har i en påse godis, för det är ju olika godisbitar med olika innehåll. men jag använder mig av "sök mat online" med sökord "lösviktsgodis" eller "naturgodis", då får man ett typ av medelvärde på vad det skulle kunna innehålla ;)

2011-07-23 @ 13:36:50
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: meeee

aha fan vad smart :) ska köra på det nu då!!! tack hjärtat <3

2011-07-24 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0