.@ patric's condo.

hemma hos brorsan för tillfället och andas, blev en rätt så stressad dag men kan bero på att min framförhållning är sämst (!!) och jag mer eller mindre trodde det va lördag när jag vakna. bra där...men jag har verkligen ingen koll på dagarna men det blir nog så när man jobbar natt/dag. har iaf tilllslut fått växlat pengar till danska och hittat en bikini som sitter bra! imorn åker vi hemifrån klockan 06:00 och ska hinna ner till GBG på 6 timmar, jag hoppas att det inte är några köer/olyckor (peppar peppar, jag tar i trä) men det ska iaf bli skit kul att åka iväg med sandra och patric. vi syskon har ju aldrig gjort något sånt här så det ska som sagt bli super kul =)


fick iaf en skön start på dagen med kaffe och fil och lite toppmodell (engelska). med tanken på att jag jobbat rätt mkt sista tiden så har det mest blivit sova, äta jobba äta sova and so on! så det va skönt att bara ligga framför tvn och slöa, tills klockan blev 14 och jag fick lätt panik haha....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0