mitt i natten

Blir alltid lika häpen när man sitter och kollar på bilder från galapremiärer o dylikt. Okej, det går inte att jämföra med England/Usa/Frankrike men det är rätt intressant att se att 90 procent av Sthlm elit är 20 åriga bloggare som skriver om nothing! Jag förstår att många lägger ner sin tid och själ på sina bloggar men ändå. Riktigt stora svenska kändisar blir fotade brevid någon bloggare som man inte ens vet vad han/hon heter, det enda man vet är att personen har bråkat med Kissie (!?!?!?!). Typ. Det är lite pinsamt kan jag tycka - men det är min åsikt. AJAA!!

Det känns som hela den här veckan bara är fylld med....JOBB! Suck och stön. Alla går på sina semestrar men jag jobbar på. Super tråkigt men man får väl bita i det sura äpplet. Den ENDA nackdelen med att inte ha heltidsjobb (och att man inte får samma lön varje månad)! Lägger upp lite roliga, svart/vita, bilder...så känner jag mig nu, rätt grå!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0