.couleur-

Det här kan ha varit den längst natten i hela mitt liv. Började jobba klockan 17 och har fortfarande en timma kvar och det känns som jag kom hit i typ måndags. Det kan bero på att jag har varit här varje dag sen typ fredags förra veckan..då brukar sista natten kännas förjävlig men det här??? Det här är det värsta jag varit med om! Nu är det bara 30 min kvar...!

Jag ska hem till söta rara lillebror så det blir att sova hemma i Stuvsta. Mamma och hennes sambo har varit på Mallis i en vecka (lyx) så stackars Patric har varit hemma själv hela veckan och varit kattvakt. Iofs till världens gulligaste lilla misse men trisst för honom att ha varit själv. Jag skulle ha bott hemma i Stuvsta den här veckan men har ju bara sovit jobbat ätit så orkade inte "packa" och ha mig. Men inatt ska jag dit! Imorn ska vi ha Harry Potter mara för att sen se gå på bio och se den sista filmen :) men jag hatar HP! Men det ska bli kul och skönt att bara ligga hemma och dega imorn mohaha. Och äta cheesecake som brorsan har gjort :D

och sen är det jobb igen hela helgen :(

vill ha färg, färg färg färg...men kommer alltid hem med grått svart eller vitt!









Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha nita mig inte jag ska aldrig väga 40kg, lovar!!! :) men det är fan sant det du skrev, när folk säger att "jag äter vad jag vill, jag bryr mig inte" så är det ingen som reagerar, även om det dem äter hela tiden är godis, pizza och annat gott. men så fort någon säger "jag ska nog banta lite" så blir det ramaskri och panik. man blir klassad som en sån som vill att folk ska säga att man har anorexia och sånt, när man egentligen bara vill bli av med bullmagen och få lite fastare lår haha. det är sjukt :) men pröva den appen i ett par veckor och se vad du känner! ska skicka lite låg-kalori-recept till dig som man kan äta på dagen om man vill käka chips eller pizza på kvällen ;) PUSS FINIS

2011-07-21 @ 14:33:10
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0