06.12......

Jaaa...jag sitter faktikst på jobbet nu, och har dessutom mer än en timma kvar tills jag får åka hem krypa ner i sängen och sen sussa:) till ungefär klockan lunch (!?) för då kommer Rosanna att ringa min mobil trasig för då ska vi sola och jag måste verkligen upp då. Skulle nog kunna sova hur länge som helst men ska upp klockan 8 på lördag morgon så måste somna i tid imorn kväll...- blir så jävla trött på allt detta planerande!! För vad?? Jobba. Helt sjukt:/ nu är det bara 65 min kvar sen får jag/vi åka hem!

Haft en stört skön dag idag för övrigt. Gick upp strax efter 11, efter åtta timmas härlig sömn. Solen sken som bara den i lilla Stuvsta så det va bara ut och sola:) höll ut i tre timmar sen blev det 1mil powerwalk! Skön dag....supergod middag med mamma och Peder sen en snabbfika med syster innan det blev att åka till jobbet.


(snart är jag hemma i sängen) godnatt:) eller ska jag säga godmorgon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0