Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag tror faktiskt inte att jag kommer skriva så mkt om just det här för kärlek för mig är allt. Allt från hur oändligt mycket jag älskar min mamma (familjen) till att jag älskar godis, sommar...ja ni förstår...kärlek för mig är så himla brett och det ikluderar så himla mycket! Jag kan fakitskt inte förklara, det enda jag vet är att det är "någonting" abstrakt som man inte kan ta på;) ♥




Däremot så ska jag försöka börja blogga lite mer nu för att Amanda verkade väldigt intresserad av vad gör, förutom vad jag bjuder på för middag haha...plus att, som jag alltid säger (skriver??) så är det nog bra för min lilla själ att jag skriver av mig:)
och dagen till ära ska jag berätta en rolig, men sann historia! Vi har ett psykfall som ringer till oss då och då men har gjort det i flera års tid, helt jävla sjukt, som kallas för tån. Han viskar jätte lågt, pratar bara med tjejer och säger ngt i stil med: får jag sitta på din stortå?? HAN ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG OCH JAG TYCKER FAKTISKT ATT HAN KAN "DROP DEAD"!!!!!! Idag gav jag honom en sån jävla utskällning, åh vad jag skrek men han ringde ännu mer istället för att fatta....och man kopplas automatiskt till den som man pratade med första gången om man är ledig (faaaaaaaaaaaaaaaan!!!) så jag ägnade ungefär 20 minuter till att koppla han till psyk på karolinska och polisen:) där fick jag mig en liten hämnd. Han är verkligen så jälvla äcklg! Det kanske är min grej, att berätta sjuka/äckliga/roliga historier varje dag istället för att lägga upp "dagens outfit"???

MEN FÖR IDAG, GODNATT! SOV GOTT ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag måste ju ha koll på vad du gör där borta i storstaden!!! ;)

2011-06-07 @ 16:07:48
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0