Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Blev hemma idag från jobbet. Ont i visdomstanden, ont i örat och feber men nu har det äntligen blivit lite bättre så imorn blir det jobb igen!
Beställde faktiskt hem pizza, även fast jag inte alls är hungrig, och det absolut "knasigaste" hände:) det kom en äldre, liten indisk man (typ 50+) men pizzan och jag sprang o hämta pengarna - obsavera att jag typ är sjuk och ligger på soffan med "hemma och är sjuk kläder" - säger tack och ska precis stänga dörren när han frågar på knackig svenska (och ett leende som säger typ mjau): bor du här själv?? men herregud, sänder man några slags konstiga vibbar eller??? självklart var mitt svar hehehe nää det gör jag inte..och LÅSTE dörren. Vet däremot inte om jag ska tycka att han är "söt" eller bara äcklig...
och en liten anekdot - drog ut mitt stora läskglas över hela bordet, mattan och golvet precis när jag skulle hugga in. SUCK! och ja, idag blev det en fettis dag:)
och vad vill jag göra om det här vore min sista dag?
jag hade förmodligen önskat mig en helt annan dag än en dag som denna. det absolut viktigaste av allt är väl att jag skulle vilja vara med min familj, de närmst. och jag hoppas, hoppas att det är om typ 60år. jag tror inte att jag skulle göra allt man säger att man skulle gjort - ta vara på varje sekund, uppleva ngt spektakulärt. jag skulle bara vilja tillbringa varje sekund med dom jag älskar!! <3
rätt trisst svar men sant?







Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah bästa beskriviningen "ett leende som säger typ mjaooo"! åh älskar fettisdagar förresten, om inte mi ämnesomsättning satte käppar i hjulet hade jag kunnat äta pizza varenda dag, helst utan att gå till gymmet så ofta. med 2 glas coca cola varje gång. I ett annat liv kanske...

<33

2011-06-11 @ 21:23:15
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Moi

haha men han hade lika gärna kunnat "sagt" mjau, så såg han ut ;)

jag vet det är så himla gott...och så himla onyttigt, fan!! hade också lätt kunnat leva på det :O kanske en slice om dagen (och inget mer!!) och en cola zero???hihihi då är det inte så många kalorier juu:))))



saknar dig honey<33

2011-06-13 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0