...Dag 07 - vänner

insåg ikväll att jag helt glömde skriva om mina vänner, var allt för fokuserad på att klaga.
det är lite skönt att det regnat i eftermiddag, men det är jobbigt att aldrig veta att man klätt sig rätt för dagen. så hedan efter blir det väl flip flop 24/7 för det gör inget om det börjar spöregna och det är soft om det är varmt ;D

vänner -
för det första vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...vart jag ska börja! satt senast idag, i bilen påväg hem, när jag helt plötsligt kom att tänka på hur många människor som passerar i mitt liv, i allas liv, varje år. på så sätt kan jag nog vara rätt ytlig, om jag träffar någon som "faller mig i smaken" och som jag har kul med kan vi bara bästa veckor i två veckor - tre månader - men sen när tiden är kommen går man åt två helt olika håll som om ingenting hade hänt...och självklart är det ingen bästa vän men vi har jävligt kul och vi kommer ändå rätt nära inpå varandra...

sen har jag mina vänner som jag ÄLSKAR så mycket, som jag KÄNT så länge och i dagens läge SAKNAR så otroligt mycket pga att vi bor på olika håll. det är vänner som jag skulle resa runt världen för om det skulle behövas, jag skulle verkligen göra allt för dom! på ett sätt tror jag att dom vet det, jag hoppas att dom vet det, och jag tror desamma om dom. det känns så skönt att ha en relation som är jämnlik, ingen som bara ger och ingen som bara tar. jag bjuder idag så bjuder du imorn! åh vad jag saknar er:( sen har jag ett fåtal vänner vars våran relation börjar på det här "julia sättet", intensivt och snabbt men som jag idag ändå aldrig skulle släppa taget om! och göra allt för och som jag älskar AS mycket!!! den enda stora skillanden är att man kanske inte genomgått lika många år tillsammans men däremot så vet jag att en vän har sett alla, och då menar jag alla mina sidor trots att en vår vänskap tog en spurt förra våren.
det som är absolut viktigaste för mig, det spelar ingen roll, vänner/pojkvän så är det SÅ viktigt för mig att jag kan lita på den personen! att jag kan känna mig trygg men också att våran relation (som sagt) är jämnställd!

en person som är en utav mina absolut bästa vänner är min mamma! så fort man kom ur trotsåldern och förstod att mamma är bra att ha så fick vi en skit bra kontakt och nu är hon den personen som står mig närmast och det ligger nog mycket i också att jag inte har kvar mina närmsta vänner i sthlm men jag älskar iaf min mamma obegränsat och är så glad att jag idag kan dela så mycket mer med henne. 
och min lille lille karl, min älskade cesar! min bästa vän som jag absolut inte kan prata om allt med hehe ;) även han är min bästa vän som kanske får se mer utav mina dåliga sidor än vad mina vänner får men står ändå ut med mig! och det är nog kanske bra att man inte pratar med sin pojkvän på samma sätt som med sina vänner, man måste på ngt sätt behålla mystiken och det kanske man inte gör på samma sätt om man diskuterar dagarna i enda.......david beckham??......(hmmm ni fattar poängen). iaf, även min cesar är min bästa vän!



GODNATT!!!!!!!!!!! MASSOR MED TEXT, TANKAR OCH...VÄNNER? :P men idag blir det inga bilder! XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0