en liten tanke.

Då har jag på två dagar plöjt snart fem "love stories". Och visst är det helt underbart att drömma sig bort i någon slags drömvärld men det enda filmerna egentligen gör är att de förstör...förstör ens förhållande. Eller nu var förstör kanske lite att ta i men på riktigt - det enda man (jag?) tänker under 1,5 timma romantisk komdi är ju något i stil med åh varför gör inte min karl si eller så, dittan eller dattan och att samtidigt då behöva att sitta och dregla till någons hunks kropp och LA antiskte gör väl allt ännu tråkigare....! Är det bara jag men män borde verkligen kolla på sånna här filmer så skulle dom ju ha världens tips och knep för vad dom ska göra för att få tjejer på fall eller hur man ska få sin tjej att känna sig "on top of the world"??




(ja jag vet att jag kollat på för mkt film så godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0