Snart smäller det!

Tiden går såååå fort! Det känns som man alltid säger det och som att man försöker vara gammal/vuxen men den gör verkligen det. Det va ju inte så länge sen som man pölsade fram genom snö och slask med vinterkängor och dunjacka....nu helt plösligt är det 30 grader varmt och......*trumvirvel*.....exakt en vecka tills jag fyller 20 år! Herregud, jag Blir ju faktiskt vuxen om 7dagar, vare sig jag vill eller inte. Men just nu så vill jag inget hellre än att fylla jämnt. Säg det om 10 år haha....

Eftersom tiden som sagt rinner iväg så har jag ägnat mina lediga timmar åt att planera, planera och planera. Försökt komma på vad jag önskar mig och vad jag vill ha för förätt, huvudrätt och efterrätt! Tidsoptimist som jag är märkte jag igår att systembolaget har en leveranstid på åtta arbetsdagar så redan där sprack hälften av vad jag planerat, men andra ord min nya bästis "eldballen". Nu sitter jag och fnular på vad vilken välkomst bål jag ska ha, tills jag ångra mig och blev sugen på frozen strawberry daiquiri. Wish me good luck, och dom som kommer på lördag får se vad det blir ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0