Dag 01 – Presentera mig själv

jag kan väl börja med att skriva att jag uppenbarligen är sämst på att uppdatera, och att de som läser min blogg (??) känner mig så detta lär ju bli rätt ointressant!! eller, det beror nog på vem man skulle fråga...man kan nog få rätt olika svar om hur jag är som person... ;)
fyller 20 år i sommar. bor tillsammans med min pojkvän i nacka och jobbar på apoteket cw scheele och på taxi 020s beställningscentral. vill till hösten eller nästa vår utbilda mig till ambulanssköterka och drömmer om ett liv med hund. försöker att spendera så mkt tid som möjligt med alla enastående vänner och sålla bort det/dom som gör min vardag sämre och inte gör mig till en lycklig och rik människa (inte rik i pengar alltså....utan rik av lycka och glädje). vill och försöker träna så mkt jag orkar men jag tycker det är så himla trisst att gymma så drar mig lite för mycket. nu har jag och zumba hittat varandra och det är sjukt kul så nu blir det iaf träning minst två gånger i veckan! just nu håller jag på och längtar ihjäl mig efter en utlandsresa och våren :D men framför allt att få komma iväg! och sen allmänt - jag är oftast glad men trött. jag är lättretlig och har högt temprament. jag är öppen som få mot alla jag känner och älskar men sluten som en mussla mot folk jag inte känner. försöker att se allting gott hos människor och händelser men har lätt att tappa fokus och se allt i svart o vitt. jag älskar min familj, min karl och alla fina som gör min vardag till den bästa!




lycklig? JA!



min absolut bästa eva!






en glad julia :)




inte alltid man lägger upp ett bildspel på sig själv, haha, liten egoboost där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var det om du berättar hur DU Sara Linda Saja berättade hur ni mobbade min bästa vän som i dag precis kommit över det ni gjort mot henne skäms du inte Julia?

2011-05-07 @ 20:08:30
Postat av: julia

2011-05-28 @ 22:07:47
URL: http://juliamoore.blogg.awe
Postat av: Julia

Hörru vet du va, snacka inte om sånt där med mig är du jävligt vänlig. Fyfan vad pinsamt, plus att du kan inte ens stå för vem du är. Alla unga tjejer är hemska och lömska, vänder kappan efter vinden men så dåligt som jag också mått när jag va typ 10-13år för att vissa tjejer (och säkert även jag) betett sig dom riktiga idioter!!! Däremot har jag aldrig MOBBAT ngn!! säg vad fan du vill och pratar du om den personen som jag kan tänka mig (eftersom vi va bara typ 6n tjejer) så hade den tjejen stora problem med sanning etc och var FRUKTANSVÄRT elak...........................VEM VAR DET SOM BÖRJADE I EN KILLKLASS FÖR ATT JAG INTE ORKADE MED ER TJEJER?????? HERREGUD DET HAR GÅTT 10 ÅR......och nej, jag skäms inte för ngt jag gjort i mitt liv för det har gjort mig till den jag är idag! och jag har som sagt aldrig varit taskigare än vad en 10 årig tjej NORMALT är!!!!

o säg istället vem du är så kanske vi kan lösa det här eftersom du fortfarande inte kommit över det!

2011-05-28 @ 22:18:29
URL: http://juliamoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0